monday mornin'

saker jag ser fram imot:
-Ha mer än 25:- på kortet
-Ha träning som en vana
-Kunna klä mig i högmidjade jeans utan att ha en magbula man skämms över
-Kunna köpa skor oftare
-Rutiner
-Nästa kaffekopp
-Stockholm, hotell och Silverstein med Isak
 
Nedmyst i soffan kollar jag på nyhetsmorgon, cravear efter diverse skor och kläder (och smink och böcker och parfymer, täcken,kuddar,jeans,smycken osv osv) så jag tror jag dör. Varför har jag inga pengar? Varför har jag inget jobb? Eller vänta, vill ju inte ha något jobb. Vill ju plugga utan krångel.
Någon som funderar på hur jag skulle vilja klä mig om jag vore fit & en beauty? Såhär;
Dagen jag kommer kunna ha jeans och magtröja kommer mitt liv kännas näst intill perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0