MRR

Gårdagens träning känns i benen idag, skönt! Idag har jag ett 30 min easyline pass på schemat, sedan hade jag tänkt att gå på bandet en halvtimme men jag fick sånt jävla skavsår igår så vet inte om det kommer att gå (haha...)
Men iallafall, sov till tio idag, har ätit frukost och kollat på extreme home makeover samt grinat som en gris till det.
Vill träna nu, men har ingen bil = nackdelen med att bo i krylbo.
Om ett tag har jag även tänkt att jag ska träna på morgonen 2 gånger i veckan. Då ska jag först köra kondition 30 minuter på gymmet sedan simma några längder i badhuset. Fördelen med att gymmet öppnar 05 och jag hinner göra detta innan isak ska till jobbet. Och det är så skönt att träna påmorgonen för då har man ju hela dagen över till annat kul! Eller så orkar man klämma in ännu ett träningspass på eftermiddagen/kvällen! Ja, iallafall. Ska jag ursäkta mig över att det kommer vara massa prat om träning, kost och annat eller ska jag bara be er låta bli att läsa om det blir tjatigt? Blir nog det sistnämda.. men vill ju bara skriva av vad som cirkulerar runt i mitt huvud plus att det kommer ju bli jätte kul att läsa detta om ett år eller så!
 
 
Jag och pappa ska till stockholm den 16e, ska bli så kul att komma iväg, bo på hotell (frukosten <3333) och gå på massa museeum. ÄLSKAR MUSEEUM!!!! bästa som finns ju. Sen ska jag även försöka klämma in lite shopping. Om inte det blir av åker ju jag och isak till stockholm den 1a-2a december och bor på hotell och ska se på silverstein, så då ska vi även julklappshandla och DÅ KAN MAN SHOPPA!! Åh längtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0