tisdag

Hej.Och så var det tisdag. Hatar tisdagar (samt måndagar) för de är alltid de dagar då det händer minst saker.
Imorgon får jag pengar, ska handla de sista julklapparna tillsammans med farmor, på torsdag ska jag leta grejer och det är hundkurs och på fredag...ja då är det iallafall fredag. På lördag samt söndag börjar julpysslet ordentligt med julbak och kransar skall göras. Ska göra det så fint här ute på balkongen.
Nu funderar jag på att ta en rejäl tur med leia runt skogen, och sedan dricka kaffe hos mamma för att sen gå hem igen eller något. Ska sätta på mig lurarna och lyssa på musik all the way to the city typ. Jaja, ska väll klä på mig min ut i skogen outfit och börja vandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0