någongång någonstans

Har inte riktigt vart nere på jorden på ett par dagar. Levt lite utanför mig själv på något sätt och inte vågat sätta mig in i känslor. Ska börja träna ordentligt igen, skönt att ha ett ställe där man inte behöver tänka så mycket, bara göra. Lyssnar sönder ADTRS nya platta, slukar böcker och planerar julklappar. Småplanerar saker jag vill köpa och håller tummarna att jag är behörig till sjuksköterskeprogrammet. Blir officiellt sambo med Isak i januari och idag har vi 9 (eller 11 beroende på hur man ser det) månader tillsammans. Ska beställa hem torka aldrig tårar utan handskar och sträckläsa. Jag har fått nån grej för Jonas Gardell, lyssnar på podcast, ser honom på tv och googlar massa konstiga saker.
Var ju på fest i fredags i borlänge OCH FAN VAD DET SLOG MIG PÅ LÖRDAGEN ATT UNGDOMENS GLANSDAGAR ÄR ÖVER. Drack typ fyra öl, trodde jag skulle dö. Eller nej, men fann liksom ingen njutning alls av att ha noll kontroll för att sedan bara må dåligt hela lördagen haha. Tappade min skosula (HAHA!!) och fick gå till kupolen bakfull och jävlig med gårdagens utkletade partysminkning och slitna kropp och köpa nya skor. Inte mig emot med nya skor, men att gå bakfull på kupolen är ingenting att rekomendera. När vi kom hem på lördagseftermiddagen rörde vi oss knappt innan vi sedan slockna tidigt. Så ja, självklart är det kul att dricka alkhol men inte alls samma sak längre. Tragiskt...
Nu ska jag fortsätta med mitt jonas gardell research och podcasts och grejer och måla akryltavlor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0