saker jag måste göra

1. Börja fotografera mera. Alltså mitt liv kretsade kring fotografering i 3 år ca. Har över tusen bilder från de tre åren, har nästan inga från 2011,12 och 13. TAGISKT. 
2. Klä mig som folk igen. Standardoutfitet nu för tiden när jag glider runt i krylbo/hemma är mjukisbyxor (what, har hatat mjukisbyxor sen 8an) och en tjocktröja. Får börja läsa modebloggar konstant och klä mig vettigt igen.
3. Komma igång med musiken. Jag mena hallå? Jag har en awesome sångröst och massa kreativrt som vill ut på notpapper.
4. Le mera. Livet är faktiskt inte djävulskt egentligen Tove, kom igen nu.
 
jupp jupp dagens TO DO LIST.  Så nu ska jag alltså (idag); hitta en vettig kamera, läsa modebloggar, plinka på gitarren och le så mycket jag kan.

Kommentarer
Postat av: mimsan

Säger det återigen: We should do music together babe.

Svar: Ja!!
None None

2013-09-14 @ 01:59:57
URL: http://thelifeofmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0