WHAT

Alltså dagen idag? Klockan är inte ens elva och jag har hunnit med att böla som ett litet barn till både morgon-tv, greys och tidningsartiklar? Haha what? Kvinnans hormonsvägninskarusell ME LIKE VERY MYCKET. Men iallafall, är hos mamma nu, ska rensa kläder (har typ inga kläder kvar nu xD) och sen ta med klädstången och kanske spegeln hem till Isak, mitt rum är typ tomt nu lol. Börjat planera julklappar eftersom min kreativa sida skriker och vill göra något, så tänkte måla fina tackar i akryl/blyerts och ge bort. Skonsamt för plånboken och lugnande för huvudet och vilken vuxen gillar inte att få något egengjort från sitt barn/barnbarn?? Aja. Kolla på tv kaffe och röka sen rensa kläder hejsvejs (telefonen autocorrectar till helsvensk, kanske borde låta det stå så)

Här har ni en bild från igår när jag inte åkte hormonkarusellen och var endast glad och grät inte över att nån killes lever på greys inte funkar som den ska 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0