jävla aprilväder

Blir påriktigt rädd när jag ser hurvida vädret är. Har dragit ner alla persienner och vägrar att kolla ut (blundar när jag går ut och röker). Hade ett väldigt intressant seminarium om språk och kön idag, åsikterna är många och jag tror vi hade kunnat suttit hela dagen och pratat febrilt om politiska åsikter, feminism och språksociologi. Kul faktiskt.
Har snart en fältstudie som jag panikar över, en lång uppsats, hemtenta samt en muntlig tenta som jag missade när jag var hos mormor. Blir skelögd av allt pluggande.
 
Hoppas på vikariejobb och nått typ av sommarjobb, men får väl se hur tur jag har. Skulle behöva lite tur faktiskt. Vill inte flytta hem till mamma under sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0