Moving forward


Åh alltså livet.... Datan är sönder och jag har min tuffaste period av plugg hittills. Måste alltså köpa en ny men det har jag egentligen inte pengar till. Min fina farfar är sjuk men är iallafall hemma över påsk <3 och jag kommer inte kunna börja på campus då mitt program endast ges som nätbaserat, alltså förmodligen inte någon flytt till hösten och ett bakslag för mina framtidsplaner. Träningen har hamnat åt sidan och kombon av stress får mig att känna mig som en strandad överviktig säl. MEN en positiv sak finns iallafall och det är att JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB, ett helgjobb mellan 11-17 hela sommaren, vilket är bättre än inget. Kommer knte behöva flytta hem till mamma och kommer kunna göra lite saker isommar iallafall, det enda tråkiga är väl då att jag aldrig kommer kunna åka bort under en helg och inte heller kunna supa till det rejält någon fredag/lördag heller, men det är de värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0