so lonesome i could die

1. Är så fullproppad av plugg nu, helt sjukt, kan inte slappna av, inte ens ta mig för att träna
2. Lägenhetsletning, eller snarare få ett grepp om hur det fungerar
3. Köpt en ullig skön jävla "jacka"
4. Gömmer mig i musik
 
Har liksom all tid i världen men ändå inte känns det som. För det har jag ju inte,jag måste plugga 8 timmar om dagen vilket är jävligt svårt när det finns bättre saker att göra, men det slutar alltid med att jag sitter i soffhörnet och stirrar på mina fötter. Väldigt produktivt.
Måste ta bussen in till stan och köpa ett skrivblock, men vill sova. Och träna, men vill ändå inte träna. Åh.
Så delad.
 
Tycker också det är väldigt intressant att så många verkar vara intresserade av vad jag har att säga här och vad jag gör om dagarna, vill du bli involverad detaljerat i min ofyllda vardag så hör gärna av dig. Vore schysst ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0