roses for the dead

Så har jag klarat mig igenom ännu en skolvecka (med nöd och näppe denna gång dock). 
Är mitt i en identitetskris av något slag. Sover till funeral for a friend och blir avslappnad av parkway drive.. well, inuti är jag nog rätt så hårdrock men utvändigt ser jag ut som en 15årig tjej med klädvalssvårigheter. Känns dock ovärt att klä upp sig varje dag när jag ändå sitter inne minst 8 timmar / dag och pluggar, och pluggar gör man bäst i rutiga sovbyxor och stor tröja. Ska snart boka tid för min tattoo, ett steg i rätt rikting..eller något.
Alltså har verkligen inte något vettigt att skriva eller visa eller dela med mig av. Om ingen av er vill veta lite mer om språkriktighet och svenska skrivregler?
 
......nä tänkte väll det.
 
Här har ni några randomz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0