get up

Började morgonen med äggfrukost. Tog sedan mig ner till gymmet med malin för att svettas i en timme.
SÅ.JÄVLA.SKÖNT...efteråt alltså. Hem och duscha och somnade i sängen lol. Har en misstanke om att jag missade postgubben då någon ringde på dörren och jag hann knappt reagera, så mina skor/böcker/eller vad det var är åtminstonde i samma stad som jag just nu, bara inte hos mig. MMMMHM mina skor alltså måste ha dem imorgon. Imorgon har jag och elli 20årsfest hos mig, ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD SÅ JAG TROR JAG BÖRJAR PRE-PARTY NU !! Tänkte eftersom jag var sjuk på nyår får jag göra det ordentligt denna gång. Sedan är det slut på festandet....eller nä. Har kollat på alldeles för mycket saker och råkat trycka på "beställ" två gånger för mycket men,.. jag fyller ju 20 snart så.
Vill förövrigt se ut som denna tjej:   (som jag stog och starstrukkade under adeptkonserten)
 
Nu ska det lunchas och rökas och fixas innan jag åker iväg till Ellinor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0