"Idag rökte jag för första gången, fasiken"




Idag rotade jag i några gamla lådor hemma hos mamma och hittade en skrivbok. Här i har jag skrivit från när jag var 14 tills de jag fyllde 16 - alltså de mest ontumlade åren då jag klev in i någon typ av ny värld med fylla på konstiga spritblandningar och en ständigt sökande efter någon som kunde köpa cigaretter.
Bild 1 är från min första fylla, "det snurrar i min skalle", taget från familjens hit med samma namn. Minns detta som igår, när jag och Kikki drack öl som Malin snott med från en fest. 
Bild 2 från då jag rökte första gången, marlboro menthol i Karlbergsparken på en bänk. Spännande. 
Bild 3.....eh ja, jag hade uppenbarligen en crush på Björn Gustavsson, och ja dåtida Tove, jag kommer ihåg honom. 

Hade mycket roligt åt denna bok då jag verkligen fått med ALLT! Till och med när två stycken köpte ut till mig från systemet och jag beskrev spänningen med att göra något nytt och farligt. Håller dock denna gömd då det står fruktansvärt mycket skit i den också haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0