onsdag

Detta med att vara vikarie är då fan inte det enklaste alla gånger. Jag har full förståelse för stökiga och omotiverade elever eftersom jag vart i exakt samma sits för inte så många år sedan. Men när man står där och inte har något att göra pga böcker som inte finns är inte så roligt. Fick en sådan upplevelse idag och nä, usch.
Men det är fruktansvärt kul när det går bra (vilket det gör till 98%) och är så glad när jag kan hjälpa till att motivera elever (vilket jag gjorde idag tex). Nästa vecka har jag 10 lektioner på gymnasiet, det ska bli mer än najs. Har både keramik, svenska och Sva, ska bli så kul!!
 
Nu ska jag sova ett tag pga utmattning och magont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0