massa +++++++++ tråkig insperationslös rubrik

Helt underbart att man har vänner som får mig att tänka på annat istället för att ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Började med att träffa mickis i vårsolen, köpte de vi mår som bäst av och satte oss i karlberg tillsammans med coheed och annan musik. Drog oss senara till emma där kvällen bjöd på dans,spel och lite god dricka. Avslutatde kvällen med lite käk på cityburger och nu ligger jag här.
Morgondagen bjuder först på lunch med pappsen och sedan ska jag servera på avesta got talent, gissar på att det blir hela kvällen. Fint!! vi hörs

SKA FÖRESTEN PÅ PEACE & LOVE NU
när jag vet att mitt sommarjobb ligger i slutet av lovet. FUCKIN' AWESOME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0