cigaretts

Orkar inte riktigt skriva en sammanhängande text, så numrerar istället.

1.Tycker så jävla mycket om mig själv när jag glömmer böcker och block i skolan till saker som ska vara klara och inskickade idag.
2. Fick huvudrollen i musikalen (delar med cila dock, men det tycker jag är bra)
3. Om 5 månader och 20 dagar ligger jag erica och emma på playan i Bulgarien , bokar resa i veckan!!
4. Fick hem ett brev från avesta tidningen där det stod "GRATTIS" och att jag skule skicka in en bild på mig med lite text så det är med på min 18årsdag. Kul, tänkte jag, men börjar lida av en förjävlig åldersnojja.

Kommentarer
Postat av: emma

kommer bli super i bullen!!!!!!!!(bulgarien)

2011-12-05 @ 22:15:47
Postat av: Lovisa

Vadå delar? :o Ska ni dela upp scenerna eller? :o

2011-12-07 @ 14:27:43
URL: http://www.lovisae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0