Alltid en orkan i hälarna Aldrig kunnat stanna nånstans Jag hör Bird och Monk i mitt huvud "Du kommer inte stanna här länge"

Hej!
Jag har vart på resande fot sedan i måndagsmorgon och har inte brytt mig speciellt mycket om att uppdatera.
Åkte först med familjen till Norrköping, träffade en vän, gick på kolmården,sov på vandrarhem och letade planka med slutade med något heeeelt annat. Åker inte till Norrköping på ett tag igen.
Sedan åkte vi till trosa och bodde på ett vandrarhem lite utanför stan. Det var verkligen skitmysigt skulle kunnat stanna där hur länge som helst. Åt frukost på trämöbler under ett stort träd i solen och läste och mös. Tog även mitt första bad för iår då. Sen åkte vi till stockholm där jag handlade lite på rea och sedan tog jag (ensam) tåget till Storå där jag sov hos karin en natt och bilade sen ner till göteborg igår. Nu ska vi stanna här hos min moster tills torsdag nästa vecka och imorgon ska jag anna och ponuts ta oss till ett ställe som kallas för sneaken (eller??!) och tjuvtitta på metallica, rätt tufft. Sen har vi inte planetar mycket mer än kanske lite shopping och nån resa till någon utav de mysiga öarna. Bilder ooch sådan kommer sen när jag är hemma igen, updates blire väll kanske inte gott om men nått mer kanske jag hinner med. Nu ska jag fortsätta titta på när de andra tar en gubbvila. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0