Dag 03

Mina föräldrar


Min söta bästa gulligaste mamma (Anette Aspgren)  som alltid stöttar och finns där. Det är henne jag skriker åt när jag är förbannad men hon är även den som lugnar ner mig och säger "det är de mammor är till för", och självklart är jag super gullig mot henne när jag sen drabbas av dåligt samvete.


Världens bästa pappa (Ola Aspgren) som spelar fotboll med dom som är yngre än mig, men är hur cool som helst ändå. Vi har ett ganska speciellt förhållande till varran som inte vart det bästa men som har börjat byggas upp igen nu. På semestrar har vi en tendens att att köra "thumb's up" och det finns få bilder där vi inte gör det. När vi var på kolmården iår och tittade efter tigrar (dom hade typ gömt sig men folk stod och kollade som dårar ändå) så fick han idén att vi skulle ställa oss på varsit ställe och peka och se lite förvånade ut för att se om det var nån som kollade efter det vi "såg", gick dock inte så bra så vi gick där ifrån och kände oss rätt kassa istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0