+






I torsdags var det skolavslutning. Jag sjöng i aulan och var så nervös där ett tag så att jag inte kunde sitta still ordentligt men det släpper alltid sen iallafall. Efter det åt jag lunch på karlfeldtgården med farmor och farfar för att sedan åka iväg och kolla på linus skolavslutning och sen åkte vi iväg och spelade kubb och fikade. På kvällen satt jag på holmen med en drös människor och mös bland myggor och knott. Igår gick jag upp tiiiidigt för att se på niornas avslutning, sedan fikade jag med ett gäng sen gick vi och tittade på chrille och resten av dem som tog studenten. Var så jävla varmt och jag brände mig på ena axeln. På kvällningen hade jag lite avslutningsfest här hemma och det var så himla roligt! Drog sedan ner på stan och blev helt nerskummad på skumdiscot och förstörde mina skor.
NU ÄR DET LOV!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: kristina

mina sk or blev också förstörda. men kul var det!

2011-06-11 @ 21:35:33
URL: http://kristinanygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0