give him my love and a sweet kiss for his head cause i won't be coming home, when you get this i'll be dead


Vill ni veta? På tisdag beställer jag tid hos frisören, tänker kapar lite hår och färgar det ljusare.
Sen ska jag ringa mormor och övertala henne att ta en sista minuten med mig.
Sen ska jag åka till göteborg någon vecka eller så, har även planer på att ta mig till storå ett par dagar.
Blir nog en fin sommar ändå hoppas jag, även fast jag inte har så stora planer. Men det kan ju vara skönt det å.
Nu bör jag dejta kudden min om jag ska orka morgondagens bestyr, ställt klockan på 10. Tidigt för mig.

I wrong way back there, I'll stand quiet and shiver
I am with you and wait for you when you come
Wrong way, right way, bad luck, you've gotta be kidding me
i've spent so long sitting down here





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0