jag har ingen rubrik som passar så jag skriver lite ord

Tjo tja tjena.
Idag sov jag lääääänge, kollade på förhäxad lääääänge och sen tog jag och mammsen en promenad i skogen. Efter det lagade vi tacos och åt ostkaka med sylt till efterrätt. Sen slocknade jag i soffan och nu är jag pigg som en fågel.
Imorgon ska jag cykla till karlfeldtsgården för lite fika (jag hatar att cykla, verkligen) sen ska jag skriva klart svenska som skulle vart klart för länge sen och tillsist göra klart hemsidan. Om jag orkar tänker jag städa lite här hemma också. Nu tänker jag koka lite thé och kolla på förhäxad igen (alltså dendär serien, den gör mig....beroende, får mig att önska att jag hade 2 systrar som bor i ett stort hus och ha krafter och fightas och ha leo som man skulle inte sitta fel heller. okej, slut på parantes)

Föresten, resultat efter att jobbat ute 3 veckor i boxerlinne och sedan åka utomlands? Titta vad vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0