jag var bara inte gjord för dessa dar

Dagen idag har varit lååååååååång. Jag och emma gick upp vid 7 för att åka med pappa till falu tingsrätt där han är nämdeman, vi satt och tittade på till kl 10, sen höll båda på att somna så vi gick och köpte varsin kopp kaffe och satte oss på waynes. Sedan gick vi kring på stan, åt kina buffé (den suger där, når inte alls upp till avestas på långa vägar) sen svängde vi in på myrorna där jag hittade en jeansjacka. Gick sen och köpte en islatte och satt oss i solen. Vid 4 hade jag tid vid tandregleringen (endast ETT besök kvar nu sen är jag klar med allt, ETT!!!!)
Nu väntar jag på Thomas som ska kompa mig på en fest i verket på måndag. Skoj! Hörs

en stor jävla bild på mig. självgo som jag är

Kommentarer
Postat av: kristina

sv: tänkte på ditt inlägg på fb hahahah.

2011-06-17 @ 17:33:23
URL: http://kristinanygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0