jag var bara inte gjord för dessa dar

Jag hade hellre jobbat nu än att sitta och göra nada. Eller ja, okej, jag väljer ju själv att inte göra något just nu men ändå. Skulle vilja jobba på kyrkogården som förra året, det var roligt och skoj och varmt och helt jätte okej. Nu ska jag sitta 2 veckor och göra just nada innan jag drar iväg på minisemester med familjen för att sedan direkt åka till göteborg och stanna där ett par dagar och åker sedan hem och iväg utomlands med mormor den 16,17 juli. Sen börjar jag jobba. Med gamla. Bättre än inget iallfall.
Nu ska jag göra något, typ kolla på Tyra Banks och titta på sista minuten resor.
Hej svejs


Den enda bilden på mammas dator.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0