lever på impuls nu via fjärkontroll



Utan någon alls planering åkte jag till etuna, där gick jag in på ica, och passerade hårfärgshyllan när jag helt plötsligt roffade åt mig några blonderings kartonger och sedan bad min moster att färga åt mig, och klippte även håret några cm. Otroligt! jag har aldrig, och då menar jag verkligen aldrig, gjort något sånthär på impuls så att jag knappt hänger med själv.
Självklart är jag inte klar med håret på långa vägar, då det slåt igenom med gult och oranget, men jag är iallafall på god väg. Slutresultat (jag vet inte ens vad det kommer blir för färg) får ni väll se sen.
Och linus påpekade att jag både skulle bli en bimbo, och osmart. Vilka fördomar? Jag är ju faktiskt blond egentligen..

P.s.
gjorde min värsta spelning idag, blä. D.s.

Kommentarer
Postat av: kristina

du är väl redan bimbo? har jag missat något...

nejdååå! söt du vart!

2011-06-20 @ 21:59:32
URL: http://kristinanygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0