men vad vet dom? nu är nån annan än jag närmare livet innan det kunde jag, utan och innan jag kunde haft det så för alltid men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade

JAG SKA ÅKA UTOMLANDS IÅR IGEN!!!! happy happy happy chey.
Om exakt 1 månad och 9 dagar sitter jag och mormor på ett plan vart vi nu bestämmer oss för att åka.
Längtar som en dåre!

Nu MÅSTE jag göra klart hemsidan och svenskan som jag redan sagt tusentals gånger, blir lite ledsen på mig själv när jag inte gör det jag säger att jag ska göra.
Och en till grej, jag har fått mitt första VG i matte (observera matte nu, för ett år sen hade jag nästan IG varning) och jag vill typ citera Lady Gaga och sjunga att jag är "so happy I could die".
Nä nu ska jag göra det där.
Hopppppps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0