Surprised?

Byter ut chips, godis och fikabröd mot grönsaker med dipp, fryst frukt och annat nyttigt. På gång mot ett gymkortköp, situps och plankanstående 2ggr om dagen. Japp ni läser rätt, tove är påväg mot rätt håll. Och med mig har jag några till "förändra livet och må bra som lärkor" vänner, åtminstonde på första punkten. Får se hur det går, men chipsgrejen har vi skrivit ett kontrakt på så det MÅSTE hållas, annars blir det hårda straff.
Och jag började redan idag, inte nog med att vi hade cirkelträning på idrotten så var jag och emma ner och gymmade och nu ska jag ner och äta en god kvällsmat, dvs bulgur, kött och massa grönsaker. Typ.
Yeh, BEACH 2011!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0