ser hela stan sjunka som titanic med alla ljusen tända åååh, en sån där natt då vi behöver någonting som hjälper en över svarta vatten


Trotts detta väder känner jag mig rätt så stressad och deppig. Det är inte ok.
Imorgon är det halv studiedag och fina cila bjuder på en fika nu när jag gått och blivit fattig student typ. Har spenderat hela studiebidraget + månadspeng + mer på inredning till lägenheten. Och när man behöver stekpannor, toalettborstar, lampor, osthyvlar osv så blir det ganska höga summor. Så den som vill bidra med något är mer än välkommen ner till mig, isåfall kan jag stå för en kopp kaffe eller två.
Nu ska jag surfa ett tag, sen måste jag läsa lite ur den 300 sidiga psykologiboken om schitzofreni som ska vara färdigläst och recenserad om 1,5 vecka.  Kul. LOV OM EN MÅNAD!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0