but let's start with forever


smart jag e.

Jag har ta me fan pluggat hela dagen och fick ju därav mycket gjort. Vi är klara med samhällsuppgiten jag och emma, sen har jag ett prov imorgon som jag ska göra fast jag inte riktigt kan, eller så ska man ju inte tänka, men nu han jag både tänka och skriva det. Oj. Svammlarn.
Nu bör jag lägga mig så jag är pigg till imorgon, fast juste, har ju sovmorgon också, till 10, skönt.
Efter skolan ska jag på samtal på sjukhuset och mot kvällningen blir det MT's med emmorna.
Åh är så stolt över mig själv att jag kommit igång, nu ska jag bara testa varenda gym i hela avesta så jag kan köpa ett gymkort på det stället som är bäst. Borde ju köpa på iform men gillar att gå mot strömmen.
Och föresten så köpte jag finaste kalendern, i svart skinn och nå mönster med mycket plats att skriva i. Fett pepp på att börja använda den från den 19 december!! iih.
70 dagar tills jag blir artonåring.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0