do it like a dude

Trött som en get ungefär, har pluggat hela kvällen iprincip förutom en rask promenad mitt imellan alltihop. Och jag som vet att "plugga sista dagen innan provet" stilen inte är så bra, och jag tänker alltid att om jag hade börjat en dag tidigare hade jag kunnat det, men alltid samma sak om och om igen. Så jag antar att jag får fylla på min "det här har jag inte gjort" lista, och beta av de så snabbt som möjligt sen.
Nu ska jag sova i min fantastiska, men lite för mjuka dock, säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: saranya

är getter trötta?

2011-11-08 @ 16:39:04
URL: http://smangos.blogg.se/
Postat av: Sarris

haha störd xD

2011-11-08 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0