redhead bitch

Alltså, färgar håret, igen, undrar hur många gånger jag har färgat håret iår. Fattar inte hur det inte kan ramla av, jag mena det sliter ju som fan, speciellt när jag blev blondie.
Nu vill jag bli typ såhär:

men de tar väll ett tag innan jag prickar in den färgen.
Jag kanske ska göra nått extrem istället, som dethär kanske?:


...nej, kanske inte.

Nu ska jag börja röra på mig (och på tal om det, jag borde nog börja träna nu for real innan magen hänger ner i knäskålarna) mot duschen,färgen ska ut hihihihi får se hur det blir denhär gången, rosa kanske.

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha jo jag har märkt att jag ofta skriver att jag tränar haha... men jag älskar verkligen att träna där jag tränar, på Arena i Fagersta. De har danspass och sånt, har dansat i västerås förut men har knappt tid nu :) hihi jag har också varit orklös o i typ 15 år av mitt 16 åriga liv, så jag förstår dig! det är bara och köra om man bara vill ! :D:D

2011-11-09 @ 21:18:12
URL: http://thelifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: kikkkkkkkkkkki

FET FET FET HÅRFÄRG!!!! den längst ner alltså.....

2011-11-10 @ 20:07:46
URL: http://kristinanygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0