den oändliga historien


75 spänn från röda korset är redan dödskär i dem (gick inte så bra att köra i dock haha)

Bryter mitt fastande som jag skulle ha till imorgon med en ramlösa och en påse godis h3h3, inte ätit godis såhär ofta på aslänge = inte ok egentligen. Bör införa sötsaksförbud genast.
Men nu ska jag iallfall slå på en rulle,den som jag har som rubrik, typ inte sett den sen jag var 10, sedan sova och ladda upp för kryssningen. Och föressten så får jag pengar av pappa om jag ställer upp på kareokern LÄTT VÄRT och vinner jag vinet så behåller jag det till min artonårsdag (ska göra ett gott försök iallfall)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

omg omg omg vilka fina!!!

2011-11-02 @ 14:13:03
URL: http://www.lovisae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0