Våra tonårsskinn var utan skuld och synd och du doftade som en trädgård efter regn så har ingenting någonson doftat igen Och den sista dagen på året spenderade vi på en svinkall strand i fuskpälsar och med fuskchampagne kändes allt så på riktigt

Jag och Emma var duktiga tjejer och gick till badhuset imorsen, 06:40 klev (hasade och suckade) vi oss upp ur sängen, tog en frukt på vägen och slängde oss i bassängen. Simmade 26 längder = vi lade på 6 stycken sen sist.
Sedan gick jag hem och åt godfrulle hos farmor och farfar, sen slockna jag i soffan en timme, men så kan jag faktiskt göra idag, för jag är ledig <3 <3 <3 ska plugga och vara ännu duktigare dock.
Ska börja lite smått nu med samhällskunskapen, sen har jag historia, svenska, engelskaglosor osv men...jag är lite tönt och tycker det är rätt helt okej. Sen ska jag faktiskt köpa en ny lite större kalender, ämnesmapp och ämnesblock och förbereda mig för min lilla dators hemkoms, ska döpa den till Merry (emma, hahahaha)
Alltså materiellating, gör mig så glad! hihihoho nästa vecka köper jag Dr Martens och en ny vinterjacka wiho

sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0