weekends and bleek days


Här har ni en bild på bruttan jag träffade i helgen, så jävla mysig/det var mysigt. Gick på bio, åt stor långfrukost, drack kaffe och pratade järnet. Saknade henne redan när jag satte mig på tåget påväg hem. Hemskt. Men tänker bjuda henne hit när jag fyllt 18 ( 2 månader!!!!!!!!!!) och då jävlar ska jag visa henne avestas uteliv, ehh....

Men iallfall. Har vart fetingduktig denna vecka med träning osv, och imorgon kl 7 ska jag till badhuset, själv. Får se om jag orkar hasa mig upp, en annan sak när man är två,lite enklare då. Så borde väll lägga mig nu, om jag ska orka upp. Hade förövrigt ett musikteoriprov idag som gick över förväntan. Nöjd. Längesen sedan jag kunde säga att jag var nöjd som hade nått med skolan att göra. Det går uppåt. Det är verkligen på tiden.
Inga planer för helgen, ska nog försöka skriva klart lite skolgrejer som skulle vart inne i typ september. Haha duktig.

Såg breaking dawn igår föressten, alltså bäst <3333 tur att jag läst böckerna annars hade jag inte klarat att hålla mig, med tanke på dedär slutet liksom. Bah väntar till nästa film (men sista filmen, vad ska jag nu leva för? Inge mer twilight, inge mer HP...dö) Jaja nu börjar det bli ett tjatigt långt inlägg så....godnatt!

Kommentarer
Postat av: kiki

2011-11-18 @ 09:27:43
URL: http://kristinanygards.blogg.se/
Postat av: kiki

fan....



Aja tenkte fråga åm du vile leka mäd mej idag?

2011-11-18 @ 09:28:32
URL: http://kristinanygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0