I get along singing my song, people tell me i'm wrong Fuck 'em


För en och en halv vecka sen gick jag i linne på kopparbergsmarken, nu bär jag halsduk vantar tröja gånger tre och jacka men fryser ändå, fryser om fötterna osv osv.

Lite hård musik i musiksalen


Bjöds på inflyttnigspartaji fredags


mumsigt fina emma på NK i stockholm, vi gick typ vilse och jag hittade en fin tröja, den blev dock kvar där när jag vände på prislappen och skådade ett pris på 3000:-

Lite annan info:
1. BLIR SÅ JÄVLA IRRETERAD!!!!!!!!
2. Gillar inte skolan
3. Såg jättejätte vackra skor i STHLM, köpte dom inte, ångrar mig som fan.
4. Två prov imorgon, har jag pluggat? Nädå.
5. Spela alfapet med erik idag, jag är lika dålig på det som på wordfeud. sämst.
6. KAN MITT SPOTIFY BÖRJA FUNKA IGEN ELLEH?!?!??!?! blir trött på att sitta vid youtube 24/7


Kommentarer
Postat av: kiki

Moahaha vad snygg blid. Blir så glad när jag ser mig själv på sådana dära bilder som bara dyker upp men som man har ingen aning om. Åhåjaja.

2011-10-12 @ 17:33:59
URL: http://kristinanygards.blogg.se/
Postat av: Fraj

Ja herrejävlar, vad händer med vädret?!

2011-10-12 @ 22:55:30
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0