I hope this song starts a craze. The kind of song that ignites the airwaves. The kind of song that makes people glad to be where they are, With whoever they're there with.

Den här veckan har varit bra. Jag har kännt mig för de mesta glad, gått till skolan varje dag, orkat brytt mig om vad läraren snackar om, trivits i omgivningen och bara varit, och de lär bli bättre, keramik på morgonen, sånglektion på eftermiddagen sedan kommer de några snygga cheyer hem till mig och fixar sig sen drar vi vidare på inflyttningsfest hos Oscar, skålar lite på att han bor själv, går hem och sover och åker sedan till Stockholm för att uppdatera höstgarderoben och stannar till söndagen. Kan inte resten av veckorna vara såhär bra, eller ännu bättre! Blir så glad när det är glatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0