Sjung sånger för mig på radion Sjung för mig igen, du lät som regn Sjung sånger för mig om varma gator Sjung för mig igen, mitt hjärta tyst



Hittade de gamla kentsvalorna som jag letat ihjäl mig efter i typ i ett år, hittade även en tröja frånn monki som jag trodde jag hade tappat bort förevigt. Borde titta igenom lådor och rensa skåp lite oftare.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ut för att göra något vettigt. Okej, borde kanske plugga samhäll också men...


I can't live my life always backing down
I gotta do this right, then they can't make a sound
Cause I'm not here for nothing
Least I can say I stand for something
You and me, we stand for something

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-03 @ 10:00:03
URL: http://kristinanygards.blogg.se/
Postat av: kiki

haha oj :$



tänkte bara säga att jag har typ tusen sådana i en låda hemma. vilka jävla minnen! <3

2011-10-03 @ 10:00:54
URL: http://kristinanygards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0