And the sign said, "The words of the prophets are written on the subway walls And tenement halls, and whispered in the sounds of silence."


Simon & Garfunkel, bästa som finns alltså, typ dör. Så vackra..eller ja, ni fattar.
Svenska prov imorgonbitti 8.40, taggad och har pluggat som fan hela kvällen...eller så hängde jag i krylbo med emsi & måns & lukas. Sen har jag varit kreativ och dekorerat min vägg. Eller fel ordning. Krylbo efter. Men nu babblar jag , ska lägga mig till deras sköna stämmor.  Simon & Garfunkels stämmor alltsi.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

typ blundar och svävar iväg till landet ingenstans när man lyssnar på dom

2011-09-24 @ 02:24:28
URL: http://www.lovisae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0