I watch the sun go down like everyone of us I'm hoping that dawn will bring a sign A better place for those who will come after us this time I'm just a dreamer, I dream my life away I'm just a dreamer, who dreams of better days

Skola imorgon. Jag har ingen lust. Fan. Alltså. Död.
Idag ska jag iallfall plugga lite, och spela wordfeud, och gå runt och gnälla. Känner mig väldigt gnällig idag. Ingenting är roligt. Och när jag känner mig så brukar jag lyssna på sånthär, det är då mamma/pappa kommer in och frågar med försiktig röst "kan du sänka litegrann" och tittar på mig lite osäkert, medans jag ger dem en arg blick och sänker lite för att sedan vrida upp igen. Men nog om det
Jag har iallfall haft en redig helg iallafall, kanske hade lite för kul, eftersom jag har varit dålig hela veckan, men men, ung och dum osv.


Och såhär såg jag ut igår kring lunch, bara för att jag kände för det. Såhär ser jag inte ut nu, nu har jag mörka kläder och huvatröja, haha. Kläder efter humör 4sure.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0