my heart is freaking out now


vill klippa mig såhär kort igen

Har jag berättat att jag har färgat en fet slinga röd? om inte, så har jag iallafall gjort det. Emma färgade sina toppar röda samtidigt, blev fett svartis, jag alltså, inte topparna. Ska nog boka klipptid imorgon och klippa det sådär kort, då får jag bort allt det slitna efter mina sjuhundrafemtiotvå färgningar de senaste månaderna, visar noll respekt för mitt hår. Det roliga är ju att jag nu efter att ha fått en normal blond färg så vill jag bli brunhårig igen. Inte OK.
Börjar 12.20 imorgon, sista gången jag gör så, sen ska jag börja ta tag i mitt liv.
Över och under, till vänster och sedan ut. Hoj.

Fyller föresten arton om 144 dagar. Dags att börja jobba på dedär körkortet snart kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0