Bitter

Ja , ibland är jag så hatisk och bitter. Hatar att skorna jag använder går sönder och luktar illa, hatar att jag gråter till kärleksfilmer även fast jag aldrig gjort det förr, hatar att jag är lat, hatar körkortet som jag skulle haft för länge sen, hatar att jag skjuter bort folk jag bryr mig om, hatar att jag inte kan öppna mig, hatar att jag inte kan leva i nuet, ja ni fattar. Efter att ha haft en hel helg med hat mot världen ska jag försöka greppa mig själv igen fast det är svårt. Vill egentligen bara ligga i min säng och kolla på avsnitt efter avsnitt på nån dum serie som jag alltid ser på när jag är sur och känsloladdad. Så, nu vet ni hur mina senaste dagar har varit hehhejeh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0