IIIII WORK OUT

Varit förbannat hurtig idag. Två träningspass och milen är avklarad. Var ut på en power Walk nyss och det är så otroligt skönt mitt i natten när det är så svalt ute och knappt en människa mötte jag. Imorgon står klockan på 9 och då ska jag 5km innan frukost sedan ska jag försöka klämma in 5km till innan klockan 17 för då ska jag iväg och kolla på pappas lägenhet. Efter det är det en kväll på krogen som gäller (dock med minimalt intag alkohol då jag knappt har några pengar och den lilla lönen jag får imorgon måste sparas till mina sista körlektioner innan det snart är dags för uppkörning). Nu ska jag ta en raggardusch sedan sova som en björn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0