#work out

Imorgon har jag tre saker jag ska göra
  • Fortsätta måla huset
  • Plugga körkortsteori
  • Gå en lite längre promenad
Egentligen skulle jag vilja ta ett pass på gymmet men eftersom jag fortfarande hostar vill jag inte överanstränga mig och bli sjuk igen. Men måste verkligen VERKLIGEN ta tag i den förbannade träningen. Tanken på hur jag hade kunnat sett ut nu om jag fortsatt med LCHF och gym från i mitten av januari får mig att få dåligt samvete och känna mig kass och dålig. Fruktansvärt dålig. Måste ändra på allt som har med matvanor och träning att göra annars kommer jag ångra mig ännu mer i framtiden. Fy skäms.
 
Ta tag i ditt liv tovelito, du vet ju själv hur synbara och kännbara förändringar får dig att må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0