Hur ska jag kunna sova nu när allt jag tänker på är dig

alltså dedär med att jag skulle vara nykter igår gick ju åt helvete. blir alltid full vad som än händer liksom, alkhol for the win. Shottade, jag shotar aldrig, och då menar jag verkligen aldrig. Se hur de gick. 3 stark öl och 4 shotar senare tillsammans med lite capten morgan så var tove glad som en lärka. Badade i poolen gjorde jag också. I underkläder. Förkyld nu. Trilla innanför dörren vid 5 med ingen minne från hur jag tog mig från stan hem. Hahah älskar mig själv. Nu ska jag ta det lugnt med festandet ett tag. Iallafall till nästa helg... Är föressten ensam hemma hela veckan. Behov av sällskap. Kom gärna och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0