hej, jag ville bara att ni skulle veta...

...att alla har en gräns för hur mycket man orkar ignorera och le som om man inte bryr sig. Ta hand om det ni har, se det positiva - inte det negativa, ta väl hand om personerna runt om kring dig, det förlorar du inte en gnutta på, var glad och tacksam för att just en specifik person finns i dit liv, att just denne person finns, annars är det du själv som blir lämnad ensam och allt blir ett bara helvete i slutändan.

-Och nej det är inte riktat till en speciell person/personer (om du nu råkar ta åt dig extra mycket så är det självklart ditt val) men det är något alla bör tänka på. Vad glad för det du har. Även jag ska börja uppskatta personer mer och vara glad för det jag har.

NU ska jag duscha, och sedan kanske slå på en film. Imorgon har jag körlektion 11.30 sedan har jag lite grejer där imellan för att sen gå till skolan för att räkna matte. Fin dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0