jag älskar listor

SENASTE:
Dryck: Kaffe
Telefonsamtal: Lukas
Sms: Emmsi
Låt du lyssnade på: Take care
Kyssen: hemlis *blink blink*

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Dejtat någon två gånger = träffa samma person två gånger? isåfall..japp
Har någon varit otrogen mot dig: Inte något som jag vetat / vet om iallfall
Varit kär: Jajamensan
Förlorat en speciell person: Både personer som gått bort, och personer som försvunnit ur mitt liv av andra anledningar

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Jaa  (tänker speciellt på dig mimmi :* )
Fått ditt hjärta krossat: Nja
Skrattat så du börjat gråta: Hahah ja
Träffat någon som förändrat ditt liv: Hmm, nej
Insett vilka som är dina riktiga vänner: Det gjorde jag 2011
Fått reda på att någon pratat om dig: Ja :)
Kysst en kompis: Fyllestrula med tjejkompisarna är det bästa som finns
Träffat två samtidigt: Vadå träffat två? två killar? neje

BLANDAT:
Hur många barn vill du ha i framtiden: Två :)
Har du några husdjur: Zacke <3
Vill du ändra ditt namn: Nej jag är nöjd med mitt namn
Vilken tid vaknade du idag: 12 hehehe
Vad gjorde du igår runt midnatt: Smsade och ritade
Någonting som du längtar till: Körkortet, sommar
Vad lyssnar du på just nu: Love you 'till the end
Har du någonsin pratat med någon vid namn Jens: Hahah ja
Vad gör dig irriterad just nu: ingenting för en gångs skull

OM DIG:
Vad är ditt namn: Eva Tove Aspgren
Singel eller upptagen: Upptagen med mig själv :)
Stjärntecken: Vattuman
Kille eller tjej: Kille
Grundskola: Skogsbo och Klockar
Gymnasie: Karlfeldt
Högskola: Inte den blekaste
Hårfärg: Röd, brun
Långt eller kort hår: Rätt så kort
Piercings: 4 i öronen
Tattoos: PÅ TISDAG!!!!
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Närmaste familjen: Mamma pappa Linus
Vad kan du inte leva utan: Mat

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig operarat mig
Piercing: I öronen när jag var 9 om det gills, annars läppen när jag var 15
Tatuering: PÅ TISDAG!!
Bästa vän: Olivia tror jag
Sport du spelade: Ridning / Handboll
Husdjur: ÅÅh våra katter, otto och agust
Konsert: Westlife haha
Alkohol du drack: Cider

JUST NU:
Äter du: Inget hehe
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: Ut och röka
Lyssnar du på: fortfarande love you 'till the end
Väntar du på: Inget speciellt
Har du på dig: Sammetstights och linne

FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja
Vill du gifta dig: Ja det vill jag
Framtidsyrke: Socionom, lärare, jag vet inte

VAD ÄR BÄST MED DET MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Läpparna
Krammar eller pussar: Pussar, fast jag gillar kramar också, fast..vill ha båda
Kort eller lång: Lång
Yngre eller äldre: Alltså, åldern är inte värsta grejen men jag kan nog inte vara med nån som är yngre än 95:a, skulle känna mig som värsta peddot då.
Romantisk eller spontan: BÅDA TVÅ!
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage, och snygga armar, jag vill ha alllllt
Tatueringar eller piercingar: Alltså vafan, båda
Känslig eller inte: Båda.. men helst känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Båda.. men hellre lite tveksam

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: XD XD XD JAA
Gjort något sjukt spontant: Jadå
Varit otrogen: nej
Krossat någons hjärta: Jag vet inte
Har du blivit arresterad: Nepp
Dissat någon: Haha ja lolsiiilololol
Gillat din killkompis: desvärre ja

Kommentarer
Postat av: Kiki

Vad blir det för gaddning nu då?! :D

2012-03-10 @ 16:54:40
URL: http://thesundancekid.devote.se
Postat av: mimsan

Aaaaaaaaaaaw pluttis! :*

2012-03-10 @ 18:10:25
URL: http://thelifeofmimmi.blogg.se/
Postat av: tove

sv mimmi: hihi sant juuu :*

2012-03-11 @ 23:58:53
URL: http://tovekills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0