Låt mig slippa idag

Dagen har bestått av plugg , och en massa körande,känns som det ända jag skriver om är bilar och körkort. Imorgon har jag körlektion, prov, musikalrep sedan ska jag till körskolan igen , och sen har jag planerat att träna, och plugga såklart, måste plugga, annars kommer jag säker få gå om eller något, dumma mig själv, jag måste sluta skjuta upp saker. Och juste, i helgen ska vi fira min moster i Eskilstuna, vin, bastu och massa snack med mina favoriter och små kusinerna som jag tycker så satans mycket om, längtar!!! Och gissa vem som ska köra hehehe
Nä, borde väll lägga mig, klockan ringer 1 timme tidige än vanligt imorgon bara för att dumma jag tog tidigaste körtiden, skulle tagit senare så jag missar provet fast nä, det tänkte jag inte på när jag bokade. Jaja skit samma fan vad jag skriver, fast det är kul att skriva på min iPhone jätte jätte jätte kul! Godnatt hihihi wöwö standard outfiten när man inte vet vad man ska ha på sig här nedanför Japp Japp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0