Oh hoj

Idag gjorde jag något jag egentligen skulle gjort för länge sedan, jag tatuerade mig!! jag är så jävla stolt över mig själv att jag faktiskt vågade, de gånger jag tagit sprutor och satt i och ut p-stav har jag nästan bölat och varit påväg att svimma, medans jag nu kände mig total lugn och nästan skrattade för att det inte alls gjorde så ont som jag trott. Lukas var med som stöd, dock verkade det som att han tyckte det var jobbigare än jag.

image description
Så vad står nu denna tatuering för? För det första står den för hopp och tro och något djupare behöver jag inte gå in på om det. Och för det andra så står den för att "man hittat sin hamn", det vill säga, för mig, betyder att jag känner att jag hittat och trivs med mig själv.

Jag är superduper nöjd och det dröjer inte länge förens tatuering nr 2 kommer!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0