Day 06- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad


När jag är glad (eller ja, i vilken sinnesstämning jag nu är i) så är det nästan alltid what katie did som spelas. Ingen fråga om saken, bästa låten någonsin och jag tror det inte gått en dag de senaste året som jag inte lyssnat, sjungit,nynnat, spelat denhär låten.


När ledsentove kommer fram spelas ofta denhär, lyssnar dock aldrig på hela låten, jag vet inte varför, men jag byter alltid mitt i. Har flera låtar, tillochmed en hel "trött på livet eller??" lista på spotify som jag brukar låta rulla.


Är jag uttråkad brukar jag lyssna på gamla galna låtar som man kan hoppa i sängen och sjunga i hårborsten framför spegeln till typ. Inte för att det händer så ofta att jag gör det, men ändå.


Hyped = Hyper? Taggad till tusen och inte kan sitta still? Då är det denhär låten som gäller, flänger med armar och ben och är helt galän.


Lyssnar på musik liknande denhär när jag är arg, sur osv. Ja. Skrattade dock åt videon första gången jag såg den, vet inte riktigt varför men ja, dehär är inte riktigt min grej egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0