Idag

Vaknade av något som lät ute på balkongen i morse, kollade mot fönstret och till min förvåning ser jag en stor skugga på gardinen, en stor jävla fiskmås (och överdriver inte när jag säger att dom är dubbelt så stora här) står och äter fimpar och välter glasflaskor, de var ju mysigt. När vi vaknade igen var det sol ute och vi blev skitglada, åt frukost i solen och får se delfiner som simmar jätte nära strandkanten, det var något man inte ser varje dag. Sen har vi solat lite och nu ligger vi på hotellet. Kropparna säger nog ifrån för en utekväll idag så vi ska köpa några cider och nått gott till och kolla på Eurovision istället. Fyra dagar i sträck har min kropp satt ett stopp för gällande alkohol intag märker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0