natt

ur den blå boken: "ibland skäller jag ut mig själv för att jag är så svår, stel, tråkig och osocial. eller ibland är fel ord, snarare väldigt väldigt ofta. jag kan ha svårt för att öppna mig, eller jag HAR svårt för att öppna mig, folk får inte komma för nära inpå, veta för mycket, det blir fel. jag vet mycket väl varför. och egentligen vill jag inte att det ska vara så MEN det är mitt sätt att skydda mig själv från att bli sårad på något tänkbart sätt, eftersom jag känner mig så liten och sårbar rätt ofta. en liten sak för en person kan vara en stor sak för mig, och jag har svårt att ta en händelse på en låg nivå när det är det minsta jobbigt.harar mig lite extra för att jag känner så, men jag låter ingen komma för nära."

Nu tänker jag kedjeröka på min balkong och lyssna på kent, borde sova, sov bara 3,4 timmar idag (kom hem vid halv nio, hade ju inte ens behövt lagt mig) men jag är inte på närheten att vara trött så kan lika bra njuta av att balkongen är snöfri och fimpa i min drickyughurts flaska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0