We all have our horrors and our demons to fight. But how can I win, when I'm paralyzed? They crawl up on my bed, wrap their fingers round my throat. Is this what I get for the choices that I made?

Fått värsta grejen för bring me to the horizon igen, känner mig ball, när jag själv inte alls ser ut som en bring me to the horizon brud, jaja vafan vem bryr sig.
Igår och idag har jag varit med mimmi, vi har vart på holmen, pratat massa gojja och hängt i min källare.
Ikväll ska jag och några polerzzz dricka bärs och röka vattenpipa, gos, känns att sommaren är på g nu.

Och när jag kollar på festfilmer från sunny beach, läser att en starköl kostar 8 spänn och cigg går på en 20a kan jag inte låta bli att bli övertaggad. Även fast jag är livrädd för att flyga och jag har bölat 3 gånger av bara tanken så kan jag bortse från det och tänka på hur jävla fett det kommer bli. Fem dagar kvar, FEM!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0